Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FUNDACJI MAŁGOSI BRAUNEK „BĄDŹ”

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.fundacjabadz.pl/sklep jest prowadzony przez Fundację Małgosi Braunek „BĄDŹ” z siedzibą w Warszawie, przy ul. Husarii 32, 02-951 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000381339 NIP 9512335079  REGON 142866063
  2. Kontakt z Fundacją jest możliwy poprzez e-mail: sklep@fundacjabadz.pl
  3. Regulamin jest skierowany do wszystkich użytkowników sklepu internetowego, zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców, chyba że konkretne postanowienia odnoszą się tylko do jednej z tych grup.
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach sklepu internetowego jest Fundacja. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie sklepu. Podanie danych osobowych przez użytkowników sklepu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówień.
  5. Definicje używane w regulaminie:
    • DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    • FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie sklepu, umożliwiający utworzenie konta użytkownika.
    • FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny na stronie sklepu, służący do składania zamówień przez klientów.
    • KLIENT – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży z Fundacją.
    • KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
    • KONTO – usługa elektroniczna, oznaczona loginem i hasłem, umożliwiająca gromadzenie danych użytkownika oraz jego zamówień.
    • NEWSLETTER – usługa elektroniczna polegająca na przesyłaniu informacji o nowościach i promocjach w sklepie internetowym.
    • PRODUKT – przedmiot będący przedmiotem umowy sprzedaży między klientem a Fundacją.
    • REGULAMIN – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
    • SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy prowadzony przez Fundację, dostępny pod adresem www.fundacjabadz.pl/sklep.
    • UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana pomiędzy klientem a Fundacją za pośrednictwem sklepu internetowego.
    • USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Fundację na rzecz użytkownika.
    • USŁUGOBIORCA – osoba korzystająca z usług elektronicznych oferowanych przez sklep internetowy.
    • USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
    • NIELEGALNE TREŚCI – informacje sprzeczne z prawem Unii Europejskiej lub prawem krajowym.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Sklep internetowy oferuje następujące usługi elektroniczne: konto użytkownika, formularz zamówienia oraz newsletter.
    1. Konto użytkownika – rejestracja konta jest możliwa po wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie sklepu i zaakceptowaniu regulaminu. Konto użytkownika jest bezpłatne i dostępne na czas nieokreślony.
    2. Formularz zamówienia – korzystanie z formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania produktu do koszyka. Zamówienie jest składane po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól formularza zamówienia i zatwierdzeniu zamówienia.
    3. Newsletter – subskrypcja newslettera następuje po podaniu adresu e-mail i wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji handlowych. Subskrypcję można w każdej chwili anulować, wysyłając stosowną wiadomość na adres kontakt@fundacjabadz.pl.
  2. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług elektronicznych: dostęp do internetu, przeglądarka internetowa, aktywne konto e-mail oraz włączona obsługa plików cookies i JavaScript.
  3. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z prawem, dobrymi obyczajami oraz niniejszym regulaminem.
  4. Reklamacje związane z działaniem sklepu internetowego można składać pisemnie na adres Fundacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@fundacjabadz.pl

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie umowy sprzedaży następuje po złożeniu zamówienia przez klienta za pomocą formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu.
  2. Ceny produktów widoczne na stronie sklepu są cenami brutto, zawierającymi podatki. Ostateczna cena, wraz z kosztami dostawy i innymi opłatami, jest podawana przed złożeniem zamówienia.
  3. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na podany adres e-mail. Potwierdzenie to stanowi zawarcie umowy sprzedaży między klientem a Fundacją.
  4. Treść zawartej umowy sprzedaży jest utrwalana i zabezpieczana w systemie informatycznym sklepu internetowego Fundacji.

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  1. Fundacja oferuje następujące metody płatności:
    • Przelew bankowy
    • Płatności elektroniczne za pośrednictwem systemu płatności online
    • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
  2. Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 3 dni od zawarcia umowy sprzedaży, chyba że wybrał opcję płatności za pobraniem.

5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

  1. Dostawa produktów odbywa się na terytorium Polski. Koszty dostawy są wskazywane podczas składania zamówienia.
  2. Fundacja oferuje następujące metody dostawy:
    • Przesyłka kurierska
    • Przesyłka kurierska za pobraniem
    • Paczkomaty
  3. Termin dostawy wynosi do 14 dni roboczych od zaksięgowania płatności. W przypadku wyboru płatności za pobraniem termin liczy się od momentu zawarcia umowy sprzedaży.

6. REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Fundacja jest zobowiązana dostarczyć produkty wolne od wad. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad produktów.
  2. Reklamacje można składać pisemnie na adres Fundacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@fundacjabadz.pl.
  3. Fundacja rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej złożenia.

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Klienci mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  2. W razie potrzeby klienci mogą zwrócić się o pomoc do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania produktu bez podania przyczyny.
  2. W celu odstąpienia od umowy konsument powinien poinformować Fundację o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie pisemnie lub mailowo na adres: kontakt@fundacjabadz.pl.
  3. Fundacja zwraca wszystkie płatności dokonane przez konsumenta, w tym koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Postanowienia niniejszego regulaminu skierowane do przedsiębiorców mają na celu regulację relacji handlowych pomiędzy Fundacją a przedsiębiorcami.
  2. Fundacja zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z przedsiębiorcą w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny.
  3. Odpowiedzialność Fundacji z tytułu rękojmi za produkt wobec przedsiębiorców zostaje wyłączona.
  4. W przypadku przesyłania produktu do przedsiębiorcy za pośrednictwem przewoźnika, przedsiębiorca ponosi ryzyko związane z transportem produktu.

10. NIELEGALNE TREŚCI I INNE NIEZGODNE Z REGULAMINEM

  1. Użytkownicy sklepu internetowego zobowiązani są do nieumieszczania treści sprzecznych z prawem oraz dobrymi obyczajami.
  2. Fundacja zastrzega sobie prawo do usunięcia treści naruszających przepisy prawa lub postanowienia niniejszego regulaminu.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez sklep internetowy są zawierane w języku polskim.
  2. Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa lub zmiany sposobów płatności i dostaw.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

12. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(ZAŁĄCZNIK NR 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

„Wzór formularza odstąpienia od umowy”

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  • Adresat:

Fundacja Małgosi Braunek „BĄDŹ”

ul. Husarii 32, 02-951 Warszawa

sklep@fundacjabadz.pl

  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

(*) Niepotrzebne skreślić