REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FUNDACJI MAŁGOSI BRAUNEK „BĄDŹ”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy dostępny pod adresem www.fundacjabadz.pl/sklep jest prowadzony przez Fundację Małgosi Braunek „BĄDŹ” z siedzibą w Warszawie, przy ul. Husarii 32, 02-951 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000381339 NIP 9512335079 REGON 142866063
 - Kontakt z Fundacją jest możliwy poprzez e-mail: sklep@fundacjabadz.pl
 - Regulamin jest skierowany do wszystkich użytkowników sklepu internetowego, zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców, chyba że konkretne postanowienia odnoszą się tylko do jednej z tych grup.
 - Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach sklepu internetowego jest Fundacja. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie sklepu. Podanie danych osobowych przez użytkowników sklepu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówień.
 - Definicje używane w regulaminie:
 
- 
- DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
 - FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie sklepu, umożliwiający utworzenie konta użytkownika.
 - FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny na stronie sklepu, służący do składania zamówień przez klientów.
 - KLIENT – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży z Fundacją.
 - KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
 - KONTO – usługa elektroniczna, oznaczona loginem i hasłem, umożliwiająca gromadzenie danych użytkownika oraz jego zamówień.
 - NEWSLETTER – usługa elektroniczna polegająca na przesyłaniu informacji o nowościach i promocjach w sklepie internetowym.
 - PRODUKT – przedmiot będący przedmiotem umowy sprzedaży między klientem a Fundacją.
 - REGULAMIN – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
 - SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy prowadzony przez Fundację, dostępny pod adresem www.fundacjabadz.pl/sklep.
 - UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana pomiędzy klientem a Fundacją za pośrednictwem sklepu internetowego.
 - USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Fundację na rzecz użytkownika.
 - USŁUGOBIORCA – osoba korzystająca z usług elektronicznych oferowanych przez sklep internetowy.
 - USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
 - NIELEGALNE TREŚCI – informacje sprzeczne z prawem Unii Europejskiej lub prawem krajowym.
 
 
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Sklep internetowy oferuje następujące usługi elektroniczne: konto użytkownika, formularz zamówienia oraz newsletter.
- Konto użytkownika – rejestracja konta jest możliwa po wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie sklepu i zaakceptowaniu regulaminu. Konto użytkownika jest bezpłatne i dostępne na czas nieokreślony.
 - Formularz zamówienia – korzystanie z formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania produktu do koszyka. Zamówienie jest składane po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól formularza zamówienia i zatwierdzeniu zamówienia.
 - Newsletter – subskrypcja newslettera następuje po podaniu adresu e-mail i wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji handlowych. Subskrypcję można w każdej chwili anulować, wysyłając stosowną wiadomość na adres kontakt@fundacjabadz.pl.
 
 - Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług elektronicznych: dostęp do internetu, przeglądarka internetowa, aktywne konto e-mail oraz włączona obsługa plików cookies i JavaScript.
 - Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z prawem, dobrymi obyczajami oraz niniejszym regulaminem.
 - Reklamacje związane z działaniem sklepu internetowego można składać pisemnie na adres Fundacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@fundacjabadz.pl
 
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje po złożeniu zamówienia przez klienta za pomocą formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu.
 - Ceny produktów widoczne na stronie sklepu są cenami brutto, zawierającymi podatki. Ostateczna cena, wraz z kosztami dostawy i innymi opłatami, jest podawana przed złożeniem zamówienia.
 - Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na podany adres e-mail. Potwierdzenie to stanowi zawarcie umowy sprzedaży między klientem a Fundacją.
 - Treść zawartej umowy sprzedaży jest utrwalana i zabezpieczana w systemie informatycznym sklepu internetowego Fundacji.
 
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
- Fundacja oferuje następujące metody płatności:
- Przelew bankowy
 - Płatności elektroniczne za pośrednictwem systemu płatności online
 - Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
 
 - Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 3 dni od zawarcia umowy sprzedaży, chyba że wybrał opcję płatności za pobraniem.
 
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
- Dostawa produktów odbywa się na terytorium Polski. Koszty dostawy są wskazywane podczas składania zamówienia.
 - Fundacja oferuje następujące metody dostawy:
- Przesyłka kurierska
 - Przesyłka kurierska za pobraniem
 - Paczkomaty
 
 - Termin dostawy wynosi do 14 dni roboczych od zaksięgowania płatności. W przypadku wyboru płatności za pobraniem termin liczy się od momentu zawarcia umowy sprzedaży.
 
6. REKLAMACJA PRODUKTU
- Fundacja jest zobowiązana dostarczyć produkty wolne od wad. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad produktów.
 - Reklamacje można składać pisemnie na adres Fundacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@fundacjabadz.pl.
 - Fundacja rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej złożenia.
 
7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
- Klienci mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
 - W razie potrzeby klienci mogą zwrócić się o pomoc do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.
 
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania produktu bez podania przyczyny.
 - W celu odstąpienia od umowy konsument powinien poinformować Fundację o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie pisemnie lub mailowo na adres: kontakt@fundacjabadz.pl.
 - Fundacja zwraca wszystkie płatności dokonane przez konsumenta, w tym koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
 - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
 
9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Postanowienia niniejszego regulaminu skierowane do przedsiębiorców mają na celu regulację relacji handlowych pomiędzy Fundacją a przedsiębiorcami.
 - Fundacja zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z przedsiębiorcą w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny.
 - Odpowiedzialność Fundacji z tytułu rękojmi za produkt wobec przedsiębiorców zostaje wyłączona.
 - W przypadku przesyłania produktu do przedsiębiorcy za pośrednictwem przewoźnika, przedsiębiorca ponosi ryzyko związane z transportem produktu.
 
10. NIELEGALNE TREŚCI I INNE NIEZGODNE Z REGULAMINEM
- Użytkownicy sklepu internetowego zobowiązani są do nieumieszczania treści sprzecznych z prawem oraz dobrymi obyczajami.
 - Fundacja zastrzega sobie prawo do usunięcia treści naruszających przepisy prawa lub postanowienia niniejszego regulaminu.
 
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez sklep internetowy są zawierane w języku polskim.
 - Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa lub zmiany sposobów płatności i dostaw.
 - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
 
12. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(ZAŁĄCZNIK NR 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)
„Wzór formularza odstąpienia od umowy”
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat:
 
Fundacja Małgosi Braunek „BĄDŹ”
ul. Husarii 32, 02-951 Warszawa
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
 - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
 - Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
 - Adres konsumenta(-ów)
 - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
 - Data
 
(*) Niepotrzebne skreślić