REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FUNDACJI MAŁGOSI BRAUNEK „BĄDŹ”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy dostępny pod adresem www.fundacjabadz.pl/sklep jest prowadzony przez Fundację Małgosi Braunek „BĄDŹ” z siedzibą w Warszawie, przy ul. Husarii 32, 02-951 Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000381339 NIP 9512335079 REGON 142866063
- Kontakt z Fundacją jest możliwy poprzez e-mail: sklep@fundacjabadz.pl
- Regulamin jest skierowany do wszystkich użytkowników sklepu internetowego, zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców, chyba że konkretne postanowienia odnoszą się tylko do jednej z tych grup.
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach sklepu internetowego jest Fundacja. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie sklepu. Podanie danych osobowych przez użytkowników sklepu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówień.
- Definicje używane w regulaminie:
-
- DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie sklepu, umożliwiający utworzenie konta użytkownika.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny na stronie sklepu, służący do składania zamówień przez klientów.
- KLIENT – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży z Fundacją.
- KODEKS CYWILNY – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
- KONTO – usługa elektroniczna, oznaczona loginem i hasłem, umożliwiająca gromadzenie danych użytkownika oraz jego zamówień.
- NEWSLETTER – usługa elektroniczna polegająca na przesyłaniu informacji o nowościach i promocjach w sklepie internetowym.
- PRODUKT – przedmiot będący przedmiotem umowy sprzedaży między klientem a Fundacją.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin sklepu internetowego.
- SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy prowadzony przez Fundację, dostępny pod adresem www.fundacjabadz.pl/sklep.
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży produktu zawierana pomiędzy klientem a Fundacją za pośrednictwem sklepu internetowego.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Fundację na rzecz użytkownika.
- USŁUGOBIORCA – osoba korzystająca z usług elektronicznych oferowanych przez sklep internetowy.
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
- NIELEGALNE TREŚCI – informacje sprzeczne z prawem Unii Europejskiej lub prawem krajowym.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Sklep internetowy oferuje następujące usługi elektroniczne: konto użytkownika, formularz zamówienia oraz newsletter.
- Konto użytkownika – rejestracja konta jest możliwa po wypełnieniu formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie sklepu i zaakceptowaniu regulaminu. Konto użytkownika jest bezpłatne i dostępne na czas nieokreślony.
- Formularz zamówienia – korzystanie z formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania produktu do koszyka. Zamówienie jest składane po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól formularza zamówienia i zatwierdzeniu zamówienia.
- Newsletter – subskrypcja newslettera następuje po podaniu adresu e-mail i wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji handlowych. Subskrypcję można w każdej chwili anulować, wysyłając stosowną wiadomość na adres kontakt@fundacjabadz.pl.
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług elektronicznych: dostęp do internetu, przeglądarka internetowa, aktywne konto e-mail oraz włączona obsługa plików cookies i JavaScript.
- Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego zgodnie z prawem, dobrymi obyczajami oraz niniejszym regulaminem.
- Reklamacje związane z działaniem sklepu internetowego można składać pisemnie na adres Fundacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@fundacjabadz.pl
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje po złożeniu zamówienia przez klienta za pomocą formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu.
- Ceny produktów widoczne na stronie sklepu są cenami brutto, zawierającymi podatki. Ostateczna cena, wraz z kosztami dostawy i innymi opłatami, jest podawana przed złożeniem zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia na podany adres e-mail. Potwierdzenie to stanowi zawarcie umowy sprzedaży między klientem a Fundacją.
- Treść zawartej umowy sprzedaży jest utrwalana i zabezpieczana w systemie informatycznym sklepu internetowego Fundacji.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
- Fundacja oferuje następujące metody płatności:
- Przelew bankowy
- Płatności elektroniczne za pośrednictwem systemu płatności online
- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
- Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 3 dni od zawarcia umowy sprzedaży, chyba że wybrał opcję płatności za pobraniem.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
- Dostawa produktów odbywa się na terytorium Polski. Koszty dostawy są wskazywane podczas składania zamówienia.
- Fundacja oferuje następujące metody dostawy:
- Przesyłka kurierska
- Przesyłka kurierska za pobraniem
- Paczkomaty
- Termin dostawy wynosi do 14 dni roboczych od zaksięgowania płatności. W przypadku wyboru płatności za pobraniem termin liczy się od momentu zawarcia umowy sprzedaży.
6. REKLAMACJA PRODUKTU
- Fundacja jest zobowiązana dostarczyć produkty wolne od wad. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad produktów.
- Reklamacje można składać pisemnie na adres Fundacji lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@fundacjabadz.pl.
- Fundacja rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej złożenia.
7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
- Klienci mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- W razie potrzeby klienci mogą zwrócić się o pomoc do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania produktu bez podania przyczyny.
- W celu odstąpienia od umowy konsument powinien poinformować Fundację o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie pisemnie lub mailowo na adres: kontakt@fundacjabadz.pl.
- Fundacja zwraca wszystkie płatności dokonane przez konsumenta, w tym koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
- Postanowienia niniejszego regulaminu skierowane do przedsiębiorców mają na celu regulację relacji handlowych pomiędzy Fundacją a przedsiębiorcami.
- Fundacja zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej z przedsiębiorcą w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podania przyczyny.
- Odpowiedzialność Fundacji z tytułu rękojmi za produkt wobec przedsiębiorców zostaje wyłączona.
- W przypadku przesyłania produktu do przedsiębiorcy za pośrednictwem przewoźnika, przedsiębiorca ponosi ryzyko związane z transportem produktu.
10. NIELEGALNE TREŚCI I INNE NIEZGODNE Z REGULAMINEM
- Użytkownicy sklepu internetowego zobowiązani są do nieumieszczania treści sprzecznych z prawem oraz dobrymi obyczajami.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do usunięcia treści naruszających przepisy prawa lub postanowienia niniejszego regulaminu.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez sklep internetowy są zawierane w języku polskim.
- Fundacja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa lub zmiany sposobów płatności i dostaw.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
12. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(ZAŁĄCZNIK NR 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)
„Wzór formularza odstąpienia od umowy”
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat:
Fundacja Małgosi Braunek „BĄDŹ”
ul. Husarii 32, 02-951 Warszawa
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić