W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
W tegorocznych spotach Fundacji głównym motywem jest refleksja nad codziennymi wyzwaniami, które wpływają na nasze samopoczucie. Fundacja chce zwrócić uwagę na to, jak codzienne wyzwania mogą wpływać na nasz dobrostan psychiczny i fizyczny. Scenariusze filmów podkreślają znaczenie rozmowy z doświadczoną specjalistką lub specjalistą jako kluczowe do zrozumienia emocji i znalezienia skutecznych sposobów radzenia sobie w trudnych chwilach.
Spoty podkreślają również fakt, że profesjonalna pomoc może być nieocenionym wsparciem w procesie dbania o zdrowie psychiczne i poprawę jakości życia. W gąszczu tak wielu możliwości i ofert, to szczególnie ważne, by sięgać po wiarygodne i bezpieczne metody, a ich weryfikacją zajmuje się właśnie Fundacja Bądź.
W filmach Fundacji wystąpili psycholog Wojciech Eichelberger, pisarz i scenarzysta Jakub Żulczyk oraz psycholożka Joanna Flis. Zostały wyprodukowane przez Trzyfilm, reżyserem jest Paweł Kwiatkowski. Za montaż odpowiada Sergey Pestrak, oprawę graficzną zaprojektowała Anna Piwowar, a charakteryzacją zajęła się Anna Stańkowska. W tworzeniu koncepcji spotów Fundacją wsparła agencja All Hands Agency.
„Na zdrowie składa się wiele elementów, które razem decydują o jakości naszego życia a co za tym idzie zdrowia. Bardzo ważny jest wybór skutecznych i bezpiecznych metod opartych na rzetelnej wiedzy. Sprawdzamy i rekomendujemy wiedzę od najlepszych specjalistów i specjalistek. Wierzę, że korzystając z ich wsparcia można pomóc sobie i bliskim w trakcie leczenia lub dla poprawy codziennego życia”. – tłumaczy Orina Krajewska, Prezeska Fundacji Bądź.